I woke up with the biggest smile!

godmorgon.. jag har faktiskt hunnit med att äta, spegla mig med mina 2 nya par skor :) asfina tycker faktiskt jag!
sen har ja tittat på en massa bläk på tv.. o nu sitter jag o lyssnar på musik o lattjar på msn.. :)
vill till vimmerby jag med o festa ikväll! vill vill vill!
har inte träffat henrik,jocke och danny på aslänge.. va ju inte såååå längesen jag träffade mange o dom..
borde egentligen göra lite nytta nu tror jag.. men jag orkar fan inte! jag e för jävla bortskämd och lat! usch!
japp, om jag kanske skulle ställa mig i duschen snart o försöka massera bort min muskelinflammation i armarna.. jävla martin o stefan som tvingar mig att lyfta så mkt! haha! jaja, de känns iallafall lite bättre idag..
mm.. har de hänt nåt kul eller? nje.. egentligen inte..
ska ringa chrillepille o kolla vad han gör nu.. :)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback