I don't agree..

Godmorgon folket! ja om jag ska vara ärlig så vaknade faktiskt jag typ för 20 min. sen :)
asfint.. ska till annybanny på mariebo här nu om en stund.. när jag e klar.. projekt arbete på gång.. sen hade jag tänk mej att ta ut mitt cv på hennes dator med :) asbra! mhmm! o nu dricker jag mitt älskade kaffe..
undrar om jag e kaffenarkoman?!

ska väl egentligen ta mej i kragen o göra mej iordning, jag hade tom tänkt att ut o gå nu.. men jag behövde den här jäkla sömnen.. mm de gjorde jag verkligen!
helt plötsligt så känns inte livet så svårt längre.. e nog på väg upp ur min lilla "svacka" .. tack gode gud för det.. vet bara att jag e sugen på att göra något riktigt kul o myyysigt snart :)
kul blir de säkerligen i helgen iallafall, vare sej jag åker till Oskarshamn eller inte..
men jag tänker inte gå ut här hemma iallafall.. men då har jag ju martins lägenhet alldeles för mej själv iallafall :)
sola idag med kanske? , mm ska klippa martin o tvinga med honom :D

nä nu ska jag ta o hoppa in duschen, sen ska ja jag våffla mitt hår med mitt Bästa! köp på länge :) lite volymnen tack ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback