Forgive me father, for I have sinned...

ingenting får veta någonting, nej aldrig någonsin..
Jumper- våran hemlighet...

jag ahr fått mani på Jumper.. hur bra låtar har dom inte då? lätt nittiotalets bästa svenska band.. haha! typ.. med några få undantag ;)

jaja, har precis kommit hem från martin nu.. han bjöd på deff mat... kunde de vara något annat den lille trimmade saken? fast kan jag ju visserligen behöva efter all kina mat jag ,Annybanny,elin och sofie slängde i sig idag.. galet!.. haha..
Martin har ju tappat asmkt.. jag ska med göra så.. de har ju gått fort för honom med.. varför e jag det lilla svarta träningsfåret i syskonskaran för? haha

sen har vi haft sjuka håltimmar idag.. sinnes sjukt.. o bättre blir det inte imon.. har matte i 50 min, ska till anna sen o göra våran svenska redovisning.. kommer jag åka till skolan för 50 min? njaee, skulle inte tro de.. inte till cp glenn iallafall.. haha! ska fika en massa med har vi bestämt.. vi e rätt galna anna o jag.. kul :)
ska jag till o-hamn på lördag? hmm, jag vet inte.. jag vill.. men de e ju en penga fråga de dära med..
o så har vi ju davids besatta flickvän också, hur fan i helvete rent ut sagt kan hon tro att jag på blodigaste allvar haft ihop de med david? eller att jag vill? hon e rubbad.. de e allt ja har att säga om stackaren..  men skulle va gött ändå att åka på lördag.. för då åker ju jag med martin o david till vimmerby, de vill säga om davids flickvän tillåter de.. haha! jag kan ju slänga mej på honom i bilen eller nåt.. ?
jaja skiiitsamma!

hann med en del igår också.. mm.. en massa faktiskt för att vara jag..
skolan.. låångtråkigt... men kan ha varit världens sötaste lilla permanent dam.. ville ha med henne hem..
hämtade mina klippsaker på stan av anna, svängde in på hm en sväng o köpte mej ett paraply o snackade skit med Linda..  sen gick jag hem till evelina o klippte henne, fick lite massage.. o sen(...............) o efter det, ja då ringde jag christian.. o vi åkte o solade.. han e ju störtskön killen.. :) vem sätter in en dvd spelare i en sån bil då? haha! han kör som en galning... men han kul :) längtar gärnet tills jag får göra honom i håret på fredag :) han kommer bli skitsnygg.. haha! awsome!
jag va ganska röd i ansiktet i morse.. haha!

nä nu ska jag plocka på mitt rum.. så jag kan få aset o bli tapetserat ngn gång :)

min henrik gjorde mej jätteglad i morse på msn... fy vad de värmde mig..
tycker om er så himla mkt! snart snart snart.. ! så kommer vi vara galna tillsammans varje dag
:)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback