everything seemed strange

har precis duschat, så nu stinker jag inte turklök längre.. synd bara att mitt rum gör de..
men orkar inte städa när jag ska slänga ut all skit imon :)
Under tiden jag bakade ringde Henrik o frågade om jag ville ha pizza, självklart ville jag de så han o Barnen kom hit och åt.. sen så åt vi mina goda kladdmuffins.. saga åt 5! hahaha! helt galet...
så tittade vi på film medans Henrik vilade sig lite.. o nu har dom gått hem..
så nu väntar jag på anna.. får se vilken färg hon har lyckats köpa? jag sa nivå 6 iallafall.. får se vad hon kommer hem med..
ja lite kan jag väl kanske plocka iordning...
min huvudvärk e ett faktum! har haft den sen jag vaknade.. de e väl stressen antar jag.
pallar snart inte... de känns verkligen som att allt känns så nära.. med flytten o allt.. känns som jag ska flytta om någon månad.. när de egentligen handlar om år.. kan vara för att pappa o jag tittar på lägenheter, priser och läge redan.. ska bli så skönt o få lite variation!
längtar tills roadtrippen med..
snacka om att jag e så jävla trött på frisöryrket! trött på skolan överhuvudtaget..
vill egentligen hoppa av.. men vad vore livet utan en student o bal?
jag har ont i hela kroppen.. och utslag i min hårbotten.. tecken på stress där ja! måste be någon i klassen om en hårinpackning och massage.. så mitt ph värde blir normalt i min hårbotten igen..
ska upp på vinden o hämta alla mina tecknade filmer nu hade jag tänkt.. fick ett cp ryck..  asmysigt..
haha Lisa upp på vinden helt själv på en stege när mamma trillade ner häromdagen för hon tyckte sig se en råtta.. jävla skit att jag missade skriket o fallet! haha! hade nog dött om jag sett den händelsen! :)
lite alkohol abstinens har jag minsann... rätt mkt faktiskt.. kommer inte ihåg när jag satt inne sist en hel helg? för jävligt..
idag e de dag 6 som ickerökare..

usch! tänk om jag hamnar där min bror hamnade för nåt år sedan.. det va fruktansvärt.. men jag känner mig inte alls kry för att gå upppå morgonen mer....
de enda jag ska göra nu... jag vet inte?

får se om jag tittar förbi ikväll...

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback