Chemistry

hmm.. allvarligt. hur skabbigt e inte mitt rum nu då? haha!
skönt att jag tar itu med de nu då.. varför väntar jag så länge att de börjar växa svamp på väggarna typ?
skönt att vi åker till IKEA på onsdag då :) Yes!
försöker få ner några jäkla låtar med .. suck!
solat med martin en sväng idag, kikat på one tree hill.. o käkat mammas blåbärspaj.. o varit i skolan då.. hur kul har jag ? ohh!
men fick världens sötaste sms på min sura matte iallafall.. asnöjd e jag :)
seriöst känner jag mej som en robot... finns egentligen inget som får mej o må bra.. inget som får mig o må dåligt heller.. o nu borträknar jag mina käraste vänner o familj såklart..
men känns som man gör allt för att man ska göra de.. går upp på morgonen för att åka till skolan som jag i9nte ens har något för.. lika bra o känna så egentligen.. typ inget.. för då gör man de bara.. bara de inte går åt de andra hållet.. :)
sen vet jag ju vad jag ser fram emot mer än rummet såklart.. :) hoppas på innan jul! men ska bara skrapa ihop de sista slantarna.. för lisa e så korkad o bränner upp de under sommaren.. klökot ni vet ! haha!
nä.. men suck..
jag vill till Oskarshamn igen.. mitt älskade lilla Oskarshamn :)
väntar på att mamma ska prata färdigt i telefonen.. så  jag kan ringa shedna..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback