barn av vår tid..

You move in closer
I feel you breathe
It's like the world just disappears
When you're around me
Oh!

it's sucks real hard! fuckifucki fuck!

hej o hå... e as uttråkad.. funderar på att ut o gå kanske? skulle egentligen följt med pappa o simma..
men allvarligt, jag pallar inte.. haha ja e alldeles för blek för det! kom jag på typ... nu!
gutt... aja.. annars har jag väl inte gjort alltför mkt idag heller.. tittat på extensions med anna .. ska hjälpa henne med det.. får se om jag gör det med? funderar starkt på det alltså.. o ganska mkt med.. fan! vill ha långt hår nu.. ska in på en salong o fixa färgskala till mitt hår bara..
det kommer ta sjukt många timmar för mig att göra extensions på anna.. men gör hon mina så :)
sen har skolan varit sjukt slapp.. har tittat på film o bara lyssnat på föreläsningar typ.. tre lektioner.. fint!

va i Borås i helgen.. inget att skryta med.. de va helt okej.. men inget extra så...
kan berott på att vi kom in så sent kanske?

allvarligt? ska sitta hemma i helgen.. klarar Lisa detta? oh ja.. tänker jag minsann göra..  pallar inte att gå ut mer.. de e ju samma sak varje gång ju!? seriöst... jag önskar jag ahde pojkvän.. de e inte alls kul ovara singel längre! simon bo här.. snälla!  men ska till honom om tre veckor.. haha! galet länge.. vilket liv jag har.. :P

okej.. jag slösar för mkt pengar.. snopp! vad hände med icke materialismen då? de gick inte bra.. vill göra mina naglar när lönen kommer också..  o håret... de kostar saker här i livet..
allvarligt talat? så mkt som jag plockar på mitt konto kommer jag aldrig få mina bröst gjorda.. haha!

har glömt mina klippsaker hos anna.. pallar inte hämta dom.. men måste imon..

får väl se hur det kommer gå imon? kommer de bli som jag tror.. eller har du mognat lite kanske?

skumt, men saker o ting känns inte alltför deprimerande längre..

aja.. nu ska jag banne mej göra något nyttigt..

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback