As If you would!

äntligen hemma från denna slitsamma dag,
hann springa till kafeterian o köpa mej en macka...
jag e värdelös.. känns inte alls bra idag.. färgen blev asfin.. men inte alls så som vi hade tänkt.. så de får bli till o göra om.. jag e kass! sämst! ohh! nä de kändes inte alls bra när hon gick iväg o jag visste att hon inte var nöjd.. Balle!
ska minsann sitta hemma ikväll o tycka synd om mej själv för att livet sucks just nu..
måste visserligen plugga med.. men vem pallar? ska be mamma o pappa köpa hem kinamat till mej ikväll :)
får väl se om jag ska hjälpa anniebannies klädval tills på måndag med.. begravning, varken lätt eller kul..
stackarn.... usch!

De e la inte själva grejen att man inte gör de man ska! saken är den att man kan säga varför eller bara helt enkelt rakt ut säga att man inte orkar eller vill hitta på något.. jag e inte den som blir ledsen för en sån sak.. de e när folk inte är ärliga på en gång jag blir så otroligt besviken! O de har jag ju för fan sagt från början! men ändå ska ni göra saken gång på gång?
sen kan man ju försöka komma undan med att "som att Lisa inte har struntat i att ringa eller svara då eller?"  mooooget!

O ellen! de där kunde du ha sagt i telefonen... fegis!

nog om detta! jag ska ta o göra mej mat iallafall!
värdelöst! fan, bajsrumpa att de blev så fel idag dåååååååå!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback