a destination I still Don't Know

tja penis! nu plugagr jag.. o de suger.. jävla skit religon.. gillar religon skrapt! men han lärarkandidaten suger snopp! jag kan ju mer än vad han kan! försvinn!
skrivkramp har jag med.. kan bero på att jag skrivit ner mina sms på telefonen i ett kolliegeblock! ja jag veeet, vad töntig jag e ! men jag har inte mage till att slänga bort dom.. de e ju så mkt minnen i dom :)

det blev utgång igår iallafall... efter att jag färgat annas hår..
de blir bra nu.. men måste mätta hennes hår en gång till..
vi fick sedan ett cp ryck efter att vi ätit kall pizza.. som dom ickerökare vi e.. ville vi ha cigg.. o vi va sugna på att bli fulla.. så vi försvann till camilla o grattade henne.. lite kass stämning där ett tag jaaaa!
orka!
sen hämtade annas mamma oss, vi begav oss till min bror o stefan... schh!
sen försvann vi till åtta glas den lilla stunden som va kvar.. tack för anna säger ja bara!

O samma skit hände Igen! o jag kan inte tro de! tack så jävla mkt än en gång...
allvarligt så bryr jag mej inte mer.. tycker ni kan försvinna ur mitt liv båda två.. ni vet inte hur man beter sig på riktigt.. ni lovade.. så bara ..Poff! gone! men tur att jag vet nu då!

o jag va väldigt bakis idag.. himla bajs! haha!
pallar inte skolan imon!

allvarligt... jag måste duscha! luktar mega apa! haha! :)

du e så himla sööööt.. vill verkligen äta upp dej! vill åka nu.. längtar sååå!
fattar inte hur de kan va såhär..
jag lever ett patetiskt liv.. vill möva nu!

ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback