29/9

ohh vilken mulen dag!
hoppas anna o jag ska göra nåt kul nu dååå!
pallar inte att bara vara här......

försvann visst ut en stund igår iallafall med elin o Katrin.. skönt att slippa stå i den enorma kön iallafall..!
men åkte hem vid kvart i tolv.. pallade inte ens att gå ut igår... men jaja.. kom ju ut en sväng iallafall.. de e ju alltid något... :)
martin va ganska full igår igen ja.. haha.. fast, han va rolig igår :) tillsammans med mina kära ROLare...

oskar ikväll..

hallå.. anna svara! måste du sova så himla länge ha?
vad håller ja på med?
vet inte om jag vill längre.. kanke bara e för att jag e irriterad... inte vet jag..  eller så e de ju bara helt enkelt du?
jaja, jag kan inte bry mej mindre om jag ska vara ärlig..

haha extensions o mörkt hår eller?
längtar iallafall tills anna får håret.. o om de funkar o blir bra ska jag med banne mej göra de :) asbraa!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback