what if I say I'm not like the others

okej tjena! för de första vill jag bara säga..
GRATTIS Shedna fur fuck sake! asfint ... lätt att jag kommer o fikar på claras lite oftare nu ;)
haha!

bara jag som typ e värdelös utan jobb nu.. haha! men jag har faktiskt inte ens försökt att söka.. men hallå.. de kommer de kommer.. när jag inte e så Jäääääävla stressad som jag e..

skolan först tydligen ja..


har precis rensat ur aaaalll skit ut mitt rum... har tagit hela dagen.. eller aa.. sen två typ..
pappa hämtade mej hos anna på förmiddagen.. åkte o handlade o pratade med magnus i telefon väldigt länge :) längta till V. 45 då !!!
sen fikade vi hemma... sen klippte jag mammi.. asbra faktiskt :)
sen satte jag igång med skitrummet.. tog en paus när mamma åter igen hade gjort sjukt god mat med fisk o allt.. o efter de va de ju kaffe o äppelknyten hon ställde sig o gjorde medans jag sov middag.. haha!
O nu Banne mej e rummet klart för att målas o tapetseras.. !!
bara martins dator som ska ner..men hallå? vad ska jag ta mej till innan nätet blir inkopplat igen då?.. haha! får väl sitta o spela spel med mig själv eller nåt.. kommer verkligen helt seriöst att få spader.. beroende de här?
jag luktar smuts o apa.. stinker riktigt illa faktiskt om ngn ville veta.. haha!
blir inget skolplugg den här helgen heller.. jäävla Lisa!
jaja. ska väl plugga lite till min engelska imon iallafall.. annars e jag ju körd mitt pucko!

jaja.. igår va jättemysigt iallafall!
skulle in till stan o handla en massa prylar till martin i smyg till hans lägenhet.. men han ringde o frågade om jag ville med o shoppa lite grann.. :) asmysigt.. vi har rätt kul ja o min Bror..
sen fluskade vi på max självklart! :) fint ju!
sen satte vi uppe lite tavlor... jag fixade iordning krukorna o växterna.. o så satte vi upp en klocka.. en helt ny lägenhet måste jag säga :) han blev snopen när jag började bland krukorna o sa att jag köpte till honom !
sen åkte jag hem med pappa.. somnade hemma o fikade som vanligt nu för tiden..  sen hade mamma gjort lövbiff som hon hade virat in med feta ost o solrostorkade tomater., ugnspotatis med vitlök o timjan.. sen kall sås o en fet salad till det :) fatta hur gott de va eller!! o nybakad äppelpaj på de! guds ju :)
sen åkte jag hem till min anna o drack lite vin o pratade till tre eller nåt.. alltid lika mysigt! :)


som att den här inte ger mig La Scala vibbar då eller :)
rise up- Yves larock

Simon till helgen! Ohh ska bli så sjukt mysigt! kommer nog att pussa sönder honom lite tror jag :)
mmm! :)


nä.. till duschen!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback