Sov en natt med mig...

Godkväll!  :) o den e till och med god fast jag har glömt min mobil i en affär :).. faaan! hur lyckas jag egentligen? ok ja va trött.. men so what? mobilen e typ mitt liv nu..
vill ju meddela simon min underbara nyhet ! moahaa!
Praktik v. 45 , 46 , 47 i oskarshamn.. ska bo hos mange då! yes yes yes! fy vad underbart de ska bli..
helt plötsligt så känns allt så himla mkt lättare ! :) tom. min okända kund jonas imon som ska bli klippt och slingad.. o så min lärare som jag ska permanenta med..
vart fan e hår o kemi boken?  måste hitta den o förbereda mig en aning..

haha fint att jag sitter o pratar med karl boman nu då.. o han säger att dom äger typ den fräschaste salongen i oskarshamn.. zicZac..  haha yes! nu e de ju bara att ringa in imon då! fy vad skönt.. tänka sig de.. att man tydligen hade en kontakt utan o veta om de :) vad glad jag blir! kan inte beskriva!


helgen kommer gå till att komma igen i allt jag missat i alla skolämnen iallafall..
Harriet var orolig för min frånvaro.. visste inte att den va så stor  :S  men men..
nu har jag nåt att se fram emot iallafall!


jag e snygg i mina ny linser ;)

another day passed me by..

I know how I feel about you know.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback