side by side

seriöst vad tråkigt jag har!
hmm.. skulle väl egentligen ha pluggat en massa idag... men kommer inte ens ihåg vad de e jag måste göra? läsa lite service till provet på onsdag...
fan o dom där jävla salongerna i oskarshamn.. dom e ju dumma i huvudet! ohh! orkar inte...
ska de va så jävla svåååååååårt?
hoppas hon från M&M studio tar emot mig om jag inte får någon annan.. ska titta om jag säger att jag kan korta ner tiderna lite.. borde ju gå iallafall..
eller hon från studio 07... hon skulle ringa tillbaka.. hoppas hon gör de snarast! hon lät iallafall minst tveksam..
tur att jag ne tänker jobba som frisör sen då.. för i oskarshamn verkar de ju vara för jävla omöjligt..
haha! o jag som faktiskt gillar den staden...
jag som va på så bra humör i skolan.. efter att alla frågat hur mina braiga helg var. :) lycklig e jag! fast när jag kommer hem så ohh! fan... hatar o bara sitta här...
mamma ballade ur på henke o pappa iallafall.. haha! "ni ska väl inte uppmuntra henne till att flytta till oskarshamn heller! hon ska bo här! han får flytta hit!"
men herregud! de e ju inte pga honom som jag bestämt mig för att flytta direkt.. han e ju bara ett riktigt stort super plus i kanten :)
ska nog bo hos honom under de där tre veckorna med.. så söt e han!
älskar när man faktiskt känner sig uppskattad på ett sånt sätt som en pojkvän ska visa.. (inte för att vi e tillsammans, men ändå ! ) presenterar mig för alla o visar för alla hur mkt han tycker om mig.. bli man inte ännu mer kär då? haha galet...
hans sms e ju inte heller fel.. lyste upp min dag idag... :)
men faaaan vilken panik jag får.. om inte nån kan ta emot mig på nån salong... då ..då fejkar jag banne mej en salong.. för bo där nerre i tre veckor SKA jag! skit i praktiken för sjutton!
haha!
nä men hoppas hon kan ta emot mig nuuuuuuuuu... en sten skulle lätta..

orkar inte ens ha kunder imon för sjuttsiken... klockan åtta på morgonen har man inet en såån stor lust att vara övertrevlig o fråga folk om saker man fan skiter i egentlige, o samtidigt koncentrera sig på att klippningen o färgen ska bli bra..
va totalt genomsvett förra tisdagen... vilket enormt skitarbete de va.. omständiga tjej med en massa olika bajsslingor... haha låter jag negativ kanske? ohh ja.. för de enda jag vill e härifrån...
visst, jag kommer sakna alla så sjukt mkt.. men de e ju inte så långt iallafall :)
nä.. nåt måste jag banne mej göra åt mitt liv.. nu.. fast orkar inte egentligen. så vad har jag gjort?
jo jag har spenderat en massa pengar som jag inte har...
lycklig för stunden jaaaaa... vad hände med de där att inte vara en materialist? i helsike heller skulle jag vilja säga.. klarar verkligen inte av de!

Hoppas min Baby kommer hit i helgen... skulle vara så sjukt bra!  ska ha min brors lägenhet eftersom mina kära bröder åker till tyskland i helgen... hoppas dom köper med sig massa åt mig..  tror att jag e helg alkoholist typ...

När jag kom hem iallafall så hade mamma o pappa målat om min väg... galet va snygg den lila blir! :) asnöjd!
haha äntligen har vi kommit igång.. de va inte igår jag bestämde mig för vad jag skulle göra med rummet..
nä... om jag skulle ta tag i mina läxor nu? hmm.. måste ner till martin ikväll med.. han har mina klippsaker. hopaps jag inte får nån jobbig kund imon... då dööööör jag!

ciao!

kan inte släppa skit praktiken som e om 3 veckor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback