memory of you and me

cause I have found a dream that must come true...

jag vill tillbaka... jag vill inte sitta här.. jag vill tillbaka..
hade helt ont i hela kroppen när jag klev ur hans bil..
o på bussen efter att ha pratat med mamma så grät jag nästan..
de här e sjukt jobbigt..
kan inte beskriva någonstans.... varför i hela fridens namn åkte jag ner?
de här va min bästa helg.. men när jag kommer hem så finns det ingenting typ, känns så iallafall..
riktigt så e de ju inte.. men fattar inte hur jag ska klara av de här riktigt..
o ju längre bort jag kommer från oskarshamn med tåget.. ju mer försvinner allt..
allt känns bara så overkligt..
nere i oskarshamn är jag sjukt lycklig..
önskar jag kunde flytta nu..
det gör så Jävla ont!
kan inte förstå själv riktigt..



hans mamma har uppfostrat honom bra dock.. så himla underbar!
det första han gör att presentera mig för sin familj, sen bjöd han mig på en jättefin kinarestuarang..
sen hyrde vi en film o bara mös..
på lördagen mös vi ännu mer.. gjorde oss iordning o satt o förfestade med hans gamla klasskamrateer o joakim :) sen bar de av till la scala... åkte hem... vaknade idag o mös ännu mer.. åt på mcDonalds o sen körde han mig till stationen...
jag mår typ illa...
min Bästa helg... o jag mår illa och är fruktansvärt ledsen..
mamma ja vill flytta nu!!
de här kommer inte gå bra för mig...
vad gör du med mig? vet inte när jag kände såhär....
du är underbar!
kom o rör mig nu...

mina bröder förhörde mig en aning nu :) dom e bäst!

o sagis e rädd för lövana...(löv)
"mamma, lövana e snälla.. lövana e inte farliga, men.. men mamma.. mamma... lövana e arga mamma.. mamma.. lövana e arga.."
haha söta unge.. hon har de inte lätt nu i höst.. hon springer hetl hysteriskt när hon ser ett löv flyga efter henne.. kan ju ha varit den roligaste fobien jag har varit med om.. haha!

nä åter till den fucking jävla verkligheten imon.. skolhelvete!
måste sova nu iallafall.. har inte gjort de särskilt mkt i helgen..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback