I wanna Be free and easy

wille... Shallas!... haha fattar inte att jag kom o0 tänka på våran cpiga engelska lärare på högstadiet precis..men, Vilken ! stjärna ;)

jahopp tjena!
har ringt runt lite här nu om salonger..
måste ringa imon igen.. dom stänger ju vid sex.. så lite svårt att få tag på dom..
men hey! nånstans måste jag ju få vara .. right?
ja min kund va nöjd idag iallafall.. känns asbra faktiskt! peppad aset nu ju ! :)
haha hur kul va de inte när jag slängde kexsmulor i annas hår då? hon märkte inte ens nåt.. måste ha varit minst ett kex i hennes tjocka yv.. hahaha! skrattade så jag trodde jag skulle dö!
annars har dagen faktiskt varit bra.. fick beröm som jag inte e van vid iallafall utav harriet o annette :) tack! behövdes.. kände mig riktigt duktig tom.
o martin ska minsann vara ljusfärgnings modell åt mig om två veckor.. haha! sa till annette att hon skulle tvinga honom till att byta frisyr (vadå? han har ju haft den så länge..) inte en chans att han vågar säga emot min lärare där inte! yes! haha!
skulle vara toppen om jag kunde vara på tipptopp kanske.. :) simons syster jobbar ju där!  skulle vara awsome! yeah!
helt plötsligt så känns allt så fruktansvärt bra! fattar inte.. :) ska tom. tvinga mig själv till böcker den här helgen.. suck! men skönt att ha de gjort!

massa söta sms när jag hämtade min telefon idag iallafall !
Simons reaktion va mer än vad jag hoppats på ! :) underbara människa!

okej ne.. de va la allt tror jag för nu..
måste slänga in martins tvätt o hänga upp de som e i tvättmaskinen.. suck!
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback