glöt o kokta bullar..

bullens dag .. e de imon? ska iallafall vräääka i mig då :)

jahopp, tack Linda för utmaningen..
här kommer de jag gör när ingen ser då :

-jag petar i näsan..
-jag dansar disco dans framför spegeln (gör jag ibland även för anna).. med eller utan kläder!
-jag har även förmågan att prata med mig själv i tredje person.. men man får alltid bäst svar från sig själv.. ha? :)
-o jag kan även medge att jag fiser under täcket.. utan täcket på och kan även skratta åt mig själv åt detta ! vadå? som att inte alla gör så ibland då eller? haha!
-Och kliar mig på ställen som man never ever ! skulle göra offentligt..
-sen kan jag ju även meddela att jag brukar prata med folk i telefon när jag sitter på toaletten.. sånt ser dom ju inte!
But hey! jag skäms inte... jag e av naturen som alla andra ;)

o resten som ska ta sig an utmaningen o visa sina sanna jag är! :

www.akv.blogg.se
www.ericas.blogg.se
www.cjhs.blogg.se



Blev inget prat med Harriet idag..
får bli på utvecklingssamtalet imon..
o mensbarn som jag ääääär... kommer jag att börja gråta.. precis som på servicen idag..
somnade förresten hos annybanany idag.. jag elin och anna köpte med oss kinamat hem till anna .. vad annars?
hade tre timmar hål.. så vad ska man göra liksom.. o äckligt mätt som ja blev somnade jag gärnet...
härligt!
kom hem för en liten stund sen , har varit på ekohallen med martin.. o så va vi o solade med..
nu ska jag skicka iväg ett sms.. ringa anna o faktiskt gå på toa som jag sa att jag skulle göra i telefonen!



I'm living in a fantasy without meaning..

Ciao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback