Will you count me in?

I've been awake for a while now
You've got me feelin like a child now
Cause everytime I see your bubbly face
I get the tinglies in a silly place

It starts in my toes
And I crinkle my nose
Wherever it goes I'll always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

The rain is falling on my window pane
But we are hiding in a safer place
Under covers staying safe and warm
You give me feelings that I adore

They start in my toes
Make me crinkle my nose
Wherever it goes I'll always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

What am I gonna say?
When you make me feel this way
I just...mmm

And it starts in my toes
Makes me crinkle my nose
Wherever it goes I'll always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

I've been asleep for a while now
You tucked me in just like a child now
Cause every time you hold me in your arms
I'm comfortable enough to feel your warmth

It starts in my soul
And I lose all control
When you kiss my nose
The feeling shows
Cause you make me smile
Baby just take your time now
Holding me tight

Wherever, wherever, wherever you go
Wherever, wherever, wherever you go
Wherever you go
Always know
Cause you make me smile even just for a while

galet söt låt de där...

ja jag kan ju meddela redan nu... att om de e någon som redan tröttnat på mitt rabblande om hur kär jag e!, så kommer jag fortfarande hålla på ett bra tag :)
vill att de ska vara fredag nuuu! men de e det ju snart tack gode gud!

skulle ha klippt stefan idag.. men pallade inte.. så ska ta honom imon... slutar jag tidigt imon? nä! för Lisa har tema dag till halv fyra.. men de duger ju lätt om jag får jämföra de med salongtiderna, 9-18 kul!
så svängde förbi martin idag o sa typ hej hejdå.. sen åkte jag hem..
så sitter här jag min tråkmåns.. ska joina mammi snart tror jag..
är fortfarande mätt efter lunchen på china palace med Elin & Anna :)
min klass e störd :) haha! fan vad jag har garvat idag..inte med dom.. utan mera åt. Höhö!
trodde jag inte med tanke på att dagen började Bajs!
för en gångs skull skulle jag pallra mej till idrotten... bara en sån sak liksom.. men kommer 14 bussen? NÄ! så då missar jag ettan.. så Lisa komemr försent, hittar inte salen , ringer anna.. som tror att jag e hemma så hon kommer inte ut o möter mig.. blir man förbannad när man får ett F när man inte skulle ha behövt då eller?.. servicen va de ju inget på heller typ.. kunde fan ha sovit till halv två!
men vid lunch där va jag lugn o fin, som sedan gick över till en kraftig KebabKoma.. haha.. men de va la kul!

Pratade om Bebisar på rasten, om att anna vill bli mamma tidigt.
.. fattar inte..varför släpper de inte? 
varför  blir jag illa till mods än?..
 varje gång de kommer på tal, spelar ingen roll om vem eller var de e egentligen.. men någonstans hugger de till varje gång......

carola -Himlen i min famn

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback