things are never gonna be the same

kul att jag upptäckte en stor klick sötstark senap i mitt hår...
jag sitter här i reklam pausen mellan deperate, data nörd som jag e.. haha!
vad har jag gjort idag?
kom för sent tilld e nationella proven.. men de gick hyffsat galant ändå :)
sen klippte jag av en etta hennes långa hår.. hur fan kan man vara så dum? haha! jaja, de e väl för att jag har haft kiort så länge nu antar jag..
Jag lät martin blondera min utväxt idag.. de va katastrof.. kunde fan inte vänta tills på fredag.. har gått med mössa hela dagen,, att de e lite fläckar här o där o lite gult få ja ta.. han e rätt säker ändå den där martin..
ganska skönt o vara hemma med.. bara en sån sak som att henrik hämtade mig på råslätt innan gjorde mej jätteglad!
tycker om min familj så mkt!
O simon kommer ju på fredag med.. så de kan inte bli mkt bättre :)
ja e så kär så kär  i min simon.. knäppt de låter.. "min simon" :) men galet va skönt de känns..
nä.. om ja ska ta o tvätta ur senapen med mitt underbara redken schampoo o balsam nu kanske? oh ja! :)

Sunglasses - Dj size ft. J Lourenzo & Big st

I will give the world to you

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback