Fucka racka shit

Hej o Godmorgon :)
har sovit lite mer än 12 h nu sammanlagt.. jo jag va vaken o tittade på Greys igår bara..
så jädra skönt o bara sova bort skiten.. fast, de e ju skolan som e värst.. tror nog att jag har försovit mig igen!? jaja.. eller.. ja tar en senare buss så ja slipper stressa... har ju bara Glenschek ändå..
yeah yeah, har jag sagt att Jag ska få en Kattunge eller? :) wihoo!
pappa o jag fick mamma att gå med på en,... har hittat 2 st. som e så otroligt tjocka och goa..
måste ha nån av dom :)
Ska jag ta o fräscha upp mitt äckliga nylle nu kanske? Yepp!
börjar väl gro lite inte välkomna saker där annars... höhö!
nä sola efter skolan idag e ett måste minsann!
ska ju klippa Latham idag me.. hmm...

hur längesen va de inte jag va ute här hemma då? tror nog att ja börjar tycka att de e ett måste banne mej.. men ehm, blir väl lite så med distansförhållanden.. fast ja e ju ute där varje helg typ.. jaja Skiiitsamma!
nu ska ja snabba mej lite o sätta på ännu en koppkaffe.. kaffekärring som jag e....

måste ta me mej blondering från salongen imon..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback