30 november

Bara för att ja e skitsnygg i håret då liksom ;) höhö!
nu e ja typ vit iallafall... o rödmahogny.. så jäla cooolt! anna e sjukt bra på partier alltså :)
ska städa en massa nu..
har solat lite... varit o hälsat på martin där ja stöter på henrik o agron.. dom ska tydligen ölbowla med jobbet ikväll.. sen ska dom ut.. fan va sugen ja va på o sitta kvar med dom o dricka.. tog tillochmed en grogg.. typ :)
men simon kommer ju om några timmar.. så pappa e iväg o handlar lite mat o godis..
ska kila bort till Henrik o bränna en ny skräckfilm.. :) kan de bli mkt mysigare? nä! skulle inte tro så..
o julmarknad på sönda me! wihoo!
de e de nya.. wihoo! jag tog påren!
haha!
annars har skolan varit riktigt slapp idag alltså!
igår skrattade jag ju så jag lipade.. haha! Lisa med lappen : jag e väldigt snygg.. haha!
fint va de.. flörtskolan va bäst.. kul att alla skrattade bara för att dom skrattade åt mej.. ja kom på mig själv med att tom. sitta och klappa händerna ett tag.
sinnes pinsamt.. :)

nä åter till städandet.. måste duscha med.. jag luktar torr jävla gubbröv! haha!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback