25 november

Hej.. känns som jag har varit död med den här bloggen.
men lite nytt har jag ju o berätta..
har inte haft tillgång till internet särskult mkt eftersom jag har gjort om mitt rum.. som e helt klart :) ett överkast med sen ni!

jag kom iallafall hem ikväll från oskarshamn, pappa hämtade mej i nässjö.. ville inte hem.. de har gått för fort. två veckor. galet! haft min praktik där ..
o v.44 va de lov. v. 45 va jag på hårfixarna..
simn har varit här.. helgen innan jag åkte till O-hamn.
jag har pojkvän nu! :) underbart galet vad jag tycker om den pojken..
o hans familj.. så himla söta.. trivs så himla bra..
fast jag grät ju som vanligt när jag skulle åka hem.. varit van vid att ha honom nära i två veckor..
o nu sitter jag hemma igen, utan honom.. men han kommer nästa helg :) julmarknaden jag tvingade ner honom till .. haha! sööööt!
har sån julstämning nu så de e int klokt! haft en massa ljus tända o pepparkakor på figaro.. mamma lyssnar på julmusik nu, (hon har köpt en ny skiva o e tvungen att lyssna på den)
lite skönt e de ju självklart att vara hemma hos min kära familj.. o så har jag saknat anna med så jag kunnat dö vissa ggr..
men jag har haft de så galet bra.. finns inget så bra som O-hamn.. typ :)
vad har jag gjort där nere nu då?
varit på kalas hos simons syster, träffat hans mor och farföräldrar.. han mamma har bjudit mej på middag, jag har städat,lagat mat och tvättat åt magnus.. mysigt :)  sen har vi varit ute och gått.. va ju så mkt snö o massa belysning.. va tvungen att dra med honom ut då :) har varit hos jenny och dennis, varit i ishult o självklart har vi varit ute :)
och praktiken va suverän.. även om jag inte gjorde så mkt så va alla helt underbara!
tack för alla produkterna håkan ;)
allt har varit jättebra helt enkelt!

känns inte riktigt som jag har varit där nu när jag sitter här igen..
men nu har jag ju lite positiv energi inför skolan på tisdag :)
skulle blivit ullared imon, men de bajsade sig.. gör inte så mkt.. va ju där v 44 med syskonen .. då lisa va så jävla trött o letade efter sin mobil telefon i väskan men hittar den bärbara hemtelefonen ist.. fan va martin garvade.. då var jag trött!

vill att martin ska komma hem nu! så jag kan snacka en massa skit.. han har ju fått lite papi-papi fylla igen.. möhöhö!
ringa anna o anna nu med kanske?
japp..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback