when we were young

hej o hallå! ska träna snart, henrik har varit här o retat mamma som vanligt.. haha!
lisa hänkar på, för de e då de blir mest liv o som roligast!
så har barnen varit här o ätit mat o glass med..

har haft sån jävla huvudvärk hela dagen, har fortfarande ont.. hade ont igår med.. och i söndags.. fast visserligen förstår jag ju i söndags.. Bakis? o ja! sen så förstår jag väl måndagens huvudvärk med.. hade ju typ inte sovit nåt alls..
va på födelsedagskalas hos malin i lördags.. köpte en jättefinklänning till henne :)
sen satt jag o martin o henke o förfestade i deras källare till hockeyn.. sen stack jag o martin till Stefan. förfest med martin,ralle,christian,linus, jessica och någon av ralles kompisar.. mkt trevligt.. försvann sen till O'learys.. men allt blev inte som de borde..
träffade på henrik o alla vid bordet flippade ut till sist.. eller, jag o martin.. tyckte att han va väldigt orättvis.. jag va väl inte så snäll jag heller.. men henrik o malin tyckte att jag gjorde rätt.. försvann, gick tillbaka med jessicas grejer.. o sen gav jag honom en lavett o sa en massa elaka saker om hans "flört" i sthlm.. aa de va lite mindre bra.. o som jag skämdes sen på söndag morgonen.. hatar ju o bråka med mina bröder.. bråkar ju aldrig med dom.. o inte över en sån här sak dessutom.. men martin betedde sig fel.. o alla bara missuppfattade varandra..
fan skulle alla va så dryga mot henrik för? jag fick ju skämmas satan!
dom beter sig aldrig såhär..
aja. men vi har "pratat" ut nu..
annars va de trevligt.. sov hos henke den kvällen.. men haha.. somnade vid halv sju, sen vaknade jag vid nio o ville hem till jessica o dricka kaffe o äta frukost.. gjorde vi sen med..
aja, allt e som de e.. jag vill inget.. o trivs väääldigt bra med de!
får se om hon stannar här nere nu då? yvonne har ju satt henne på en etta här nere.. (hoppas) :)

varit på stan en sväng med anna o camilla idag.. lämnade tillbaka min svarta klännig från hm o köpte en grå satin klänning ist.. Gorgeous! jag kommer bli så fin imon när vi på hårfixarna ska ut :) Längtar!
får se om jag skiter i skolan imon med?
prov som jag inte övat ett skit på.. sen e de bara 1½ timma jag missar.. jag tror de blir så..
om magnus kommer till jkpg.. kan ju vi gå på stan ju :)

nä, dags för fit to strip ;)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback