very hard...

eyy allo :)
har prescis lagt i färgen i mammis hair :) hoppas hon blir nöjd nu då, lagt i en mörkare i botten.. o eftersom lisa inte har någon digital vååååg, så får hon ju gissa sej fram med gram o färgen.. men de ska nog bli bra!
haha, ringde anna i torsdags kväll o tog busen till henne så jag va framme vid tio o färgade hennes utväxt,
men hey! inte visste väl jag att jag skulle till liseberg dagen efter.. o antog att hon ville ha de gjort tills igår :)
hoppas hon lyckades med att skölja ut de själv bara , haha!

o liseberg igår va galet bra! sinnes sjukt! uppswinget va så fruktansvärt bra! men inget slår ju balder... de bara är så.. men bara för att jag tvngade med dom upp i kulingen, satt mittemot ett gäng 6 åringar? som bara skrek! haha. jag höll på o dö.. så de fick man ju höra lite sen..:)
somnade ganska skönt i bilen sen på hemvägen..
Johan, dennis o runkis e ett farligt gäng.. haha! kan ju tro att dom går på nåt ju, men oj vad taggade vi va :)
Åkte hem när dom stängde.. oj vad trötta vi va sen. fast de va tydligen bara jag o dennis som somnade i bilen..
tack för de pojkar! :)

nä, nu ska jag fika lite med mamma! sen ska jag städa lejte.. blir förmodligen att sitta o ta några kalla hos linus ikväll o spela kort. hela sjökvist trion samlad.. går ej att missa!

Ciao!


Shedna! älskar dej så  sååås mycket! vad skulle jag va utan dej? du e bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback