U make me belive..

okej seriöst vilken äckel mat jag kommer ha med mej imon, linsbiffar med auburgine eller vad de heter.. haha! men de ska la kunna tryckas ner med lite sallad o vatten ;) mihuii!

Fuck! de här e ju mindre bra!
inte bra alls..
men.. vad e de som händer? o vad e jag på väg att bli? jooo! gott folk! så som jag har lääängtat efter att få känna såhär på en gång! o de kryyyper fram.. o jag tycker inte om de! inte alls!
himla bajsrumpa me! orka! näe, ja måste komma på andra tankar minsann!  för jag orkar inte...
inte om de inte blir något bra av de..

You're controling me
release me

Orka träna!
klockan e faktiskt halv tio, har stått o lagat mat ända sen jag kom hem!
o så lite hockey med såklart ;)

nä ska ringa chamäl!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback