the righteous me

o herregud! o godmorgon!
hur många sms har inte jag skickat iväg inatt / igårkväll?
har ju fått tillbaka hur många som helst...
mitt huvud dunkar ner mej totalt..  jäla va bakis jag e idag! måste ha mat nu!
känns som jag fortfarande e full ju!
sjukt kul kväll! sinnes! först hos ellen, !!vilken supergod mat!! kung i köket.. jättejätte trevligt :)
sen åkte vi i taxi till karlssons, o jag måste säga att jag hade väldigt roligt där.. george? haha!
sen gick vi till O'learys, haha malin e ju asbra på o dansa! livets syn! vi ägde dansgolvet! haha, första gången jag e ute o festar med min brors flickvän, aja, drack väl lite tillsammans på midsommar afton för två år sedan..
dansade med emil med. han ska alltid hålla på.. ! slänga upp mej o snurra mej o hålla påååååååå! bajs!

de roligaste va iallafall när turken från bussen igår ( som gjorde "call me" tecknet ) såg mej ute på o'learys o skumpade rumpa åt mej... hahahaha!

låt mej sova!

FRUKOST! NU!
ciao!

-Asså, Lisa.. Du e snuskigt söt ! , så om fem år kanske? jag behöver ingen bodybuilder!
Ejmuull! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback