So high!

ja men borås med shedna va ju inte alls kul! haha. livet lekte ju! jag va lite skvatt galen o har nått att skratta åt när jag e gammal! :)
om jag ska ta o vila en sävng innan de e dags o fixa frillan o sminka sej o se ut nåt att ha på sig ikväll?
ska ju vara "finklädda" med klassen ikväll! galet vad jag kommer sakna Ida ändå!
har inhandlat väldigt "roliga" saker idag, smink, skor o en tröja.. men kul med chamäl på A6 ändå! haha!
Dörr O konstigt chamäl! ;)
orkade inte med någon aktivitetsdag idag.. orka stå o laga mat med några man inte känner i ett microkök uppe i stadsparken liksom! haha!
så de blev att försvinna hem till camilla ett tag innan A6..
O så va de ju roligt att sitta o gråta på utvecklingsamtalet med Harriet igår med.. haha, jag satt där i över en timma medans de tog typ tio minuter för alla andra.. så mkt gammal skit som kom upp.. aja.. nu vet harriet iallafall om allt.. o lika bra va väl det..
Grillkväll imon :) myyys!
nä nu ska jag vila lite.. får panik annars.. galet!
älskar min Shedna!

Va i Fanders ska jag ta på mej??!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback