never ever leave you

hmm, ja shedna.. Go for it ;)
sitter här o vill att solen ska titta fram lite till, galet mkt moln då! blev ingen solning igår.. så då vill jag ha riktig sol nu :)
ska ju ändå till borås idag vid halv fyra ju!  o då vill jag ju vara någorlunda brun!
va hos anna i min klass igår o hjälpte henne med hennes hårförlängning.. så söööt! :)
hade en heldag med promenader med elsa, åt räkor baguetter o ost..  va på stan en sväng med. tittade efter lite balgrejer åt henne...
ska göra hennes balfrisyr med! o hennes naglar.. får väl se om jag gör hennes make-up also.?!
har ringt runt till mamma o pappa o malin o allt.. jävla bio biljett! haha! sen  mitt kononummer med, martin skulle ju låna mej 400 tills på måndag, men vad gör han igår? slarvar bort sitt minutenkort! Bra martin, så nu får han försöka överföra ist... mamma skulle ju bli knäpp om hon visste.. fick ju 600 av henne igår.. haha!
galet! men oj vad jag älskar min gula kofta :)

nä om jag kanske skulle hoppa in i duschen.. eller städa mitt rum lite?
eftersom solen inte vill titta fram har man ju ingen anledning till att slöa direkt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback