Insanity

Asså!? haar jag gått o blivit snygg på sista tiden eller va fasen e de frågan om?! hahaha! Galet!
"Galet" is the shit!
hur mkt komplimanger har inte jag fått på sista tiden då?
O Offentligt o Högt Med utav lla saker... hallå, sånt här var jag bara van vid när jag va fjorton år o gick i kort kort kjol, stövlar o bar galet mkt smink! haha!

jättemysig middag med klassen idag iallafall :)
kycklingwraps o hallon sorbet till efterätt med en amssa sommar frukter.. hur fint som helst!

aa så har jag tydligen en massa svenska tills imon med.. som jag totalt glömt bort. så ja, de blir ju till att sätta på en aknna kaffe o ladda med lampor , ljus o massa böcker här nu inatt då! galet va surt!
stan med Lekander imon! :)

Hallå! Ishult då, here I come ! finally!
 ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback