Extra mkt västkust där!

I Love myself, I want you to love me...
when I feel down, I wan't you above me..
I search myself..I wan't you to find me..
I forget myself, I want you to remind me...

I don't want anybody else.,
when I think about you ,I touch myself..
I don't Wan't anybody else, Ohh noo!
Livets låt! :)..

laddat ner massa goa låtar som man kan hoppa till ! haha!
godmorgon förresten.. har nu sovit i cirkus 4 timmar..
Inte skulle jag gå ut inte.. näää... men självklart så åker jag till linus, där mina broes o holmarna var..
klart dom bjuder på öl o packar på mej att jag ska ut ... haha.. o allvarligt, hur många ggr har jag varit ute med min andra kära tvillingbror då? Aldrig! för att han alltid e hemma med sina små barn visserligen..
Blev O'learys... sjukt bra som vanligt! larmet gick så brandmännen kom.. men de brann inte ens..
komentaren till Big Brother Muffe va ganska så bra... ? tss...
dansade lite.. sen när vi skulle hem till stefano o sova slapp lisa gå... linus bar mej hela vägen.. helt sinnes sjukt.. han bar mej från juneporten till shell vid munksjön.. galet!
sen när vi väl ätit lite korv på shell o köpt lite öl o dricka o efterfesta med.. 3,5:or  ;) nja, då hinner knappt jag emil lägga oss skarfötters innan jag gör så han får näseblod, henrik har ringt pappa vid halv fyra.. så han kommer o hämtar oss.. va lite liv om vilken rondell de va..men de gick kanoners.! pappi du e verkligen den som är Den :) så himlans braaaa! :)
träffade på martins ex camilla med .. de va också ganska galet.. haha hon kände inte igen mej!
hade nog inte heller känt igen mej, eftersom jag alltdi brukar byta lite hårfärger hit o dit.. haha!
aaa, martin o jag har kul på ef sen när vi kommer hem.. o laddar ner en massa låtar o skrattar o fånar oss...
ne.. om jag ska ut o ta mitt bakis bloss? o massa massa vatten!
sen e jag ju väldigt vacker nu också, snacka om o skrämma grannarna!

mormor idag? ellens hår idag? eller?...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback