Don't You Know ?!

okej, vad kul jag har då? har visst sovit lite mkt denna eftermiddagen.. så e aspigg nu..
har städat mitt rum medans camilla har varit här.. kul umgänge? haha!
eve boo boo har ju färgat mitt hår idag, skulle lagt i en rosa, o de gjorde vi.. fast för att jag inte skulle känna mig mörkare, så la vi i blondering i färgen med.. o ja! jag ahr blivit mkt ljusare.. men dock inte så tuggummi rosa som jag velat..  men de skiftar iallafall i rosa :) sen la vi i en rödviolett i mitt sidparti..
oo vad nöjd jag e :) fast nästa gång blir det mkt mkt mkt rosare :)

nä vad ska jag säga?
vädret e skit! o jag vill väldigt mkt skit! o jag håller väl på med mkt skit också för den delen!
min helg har varit super! men hey! som emma alltid säger på måndagar, "snart e de Helg igen" :) skönt o vara positiv..

jag vet inte vad jag vill.. H eller J? inget av de! Yeees!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback