it smells like bajs!

aa fy fan, inte behövde jag städa mitt rum idag iallafall, pratade med anna om mitt gräsliga rum på vägen hem på bussen.. att jag e tvungen o ta mej i kragen o städa de.. men då har mammi städat de klinsikt rent :)
o så står maten på bordet.. o efter de när jag e mätt som aset o ligger i min nybäddade säng,ja då har hon precis bakat :) så då får jag kaffe o bakelse på sängen :)
pratat med mitch med.. nästa helg blir skitbra! undrar bara vad jag ska klä ut mej till?
o imon blir de utgång! yeah! haha! äntligen fredag!
livet e hääärligt som tusan! så skönt o bara vara av med allt.. eller aa.. rättare sagt dej! pain in the ass liksom!
haha! vem e han då? :P

aa allt började bra, men men..
allvarligt.. hur länge ska jag orka att du sitter hemma o inet gör ett skit!
sagt ifrån sej BIF nu med?!
ska du bara sitta hemma o ruttna bort? du bliiir inte bättre än såhär..
iallafall enligt dina jävla hjärnläkare! fan för dom!
alltid e du hemma! vad e ditt nöje? inte ett piss.. kan själv tänka mej hur de e o bara vara hemma på dagarna o inte orka göra ett skit i .. vad e de nu? 4 år?
o du blir bara värre o värre.. psykiskt iallafall.. Pappi! gör inte såhär..
du måste ut! du måste försöka leva.. jag vet att de e jobbigt.. de e jobbigt för oss alla..
de e jobbigt att se dej.. de  e jobbigt att se mamma.
jobbigt att se Henrik o Martin som försöker hjälpa, men inte lyckas..
gör du såhär kommer du få en tredje stroke.. orkar inte ..
de e därför jag hatar att vara hemma.. samtidigt  får jag skuldkänslor för jag vet inte vad jag ska göra!
orkar inte ens öppna dörren från mitt rum... orkar inte höra på er.. hög musik så väggarna vibrerar..
sådana här kvällar önskar jag tom att martin bodde inne i stan själv.. så jag bara kunde dra!

gud vad jag ska ut i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback