this feeling inside..

or the outside...
galet, vad har du gjort med mej? haha! de e helt sinnes! de e de enda jag tänker på ju!

kom hem från övningskörningen för ett tag sen, haha martin bara "Måste" följa med..  första gången sen jag va sexton, o då körde jag inte ens.. typ.. låg på ettan o krypkörde på en parkering.. men idag va jag ju till och med ute på en stor väg.. gamla e4:an .. trodde jag skulle dö när martin stannade bilen utmed vägen o sa att jag skulle fortsäta köra.. jag trodde ju att vi skulle till en parkering..
inte för att skryta eller så! men jag fick inte ens kärringstopp , okej en.. men de va efter ett tag då martin o pappa babblade i mun på varandra vad jag skule göra.. jag kan ju inte påstå annat än att jag hade rövsvett efteråt.. haha! galet va nervös jag va.. men till och med min kritiska bror som bara skrattar åt mej tyckte det gick.. aa ni hörde.. Galaaaant! :) så nu e de bara att fortsätta hela veckan.. de blir inga problem med de här körkortet som pappa sa :)
i höst e de jag som har de!

varit på stan med anna plutt idag :) eller aa , A6..
hittade lite smycken , en klänning, en ballong cardigan och ett skärp..
anna is the best! kommer sakna henne gärnet nu när hon åker till mitt älskade virovitica...
tur att man ska jobba hela 7 veckor då!
skolavslutning imon! fattar inte att sommarlovet faktiskt är här.. de kommer vara över lika fort som de gick.. sura tider man får i höst med.. 4 o 5 varje dag! uscha!  men som lilla harriet sa: lisa, nu tar du o varvar ner över sommaren.. känner efter hur Du mår och funderar på vad du vill o kan göra.. stressa inte upp dej, gör det du klarar av o belasta dej inte med för mkt..
fan vad känslig jag blev på utveckling samtalet.. första gången jag gråtit på ett sånt samtal.. galet! men va skönt o faktiskt få ur sig allt på riktigt..

nog om de :) Jag kommer vara 50-tals nice imon alltså! måste hämta kameran hos stefan tills imon med.. sola med kanske?
ska väl åka ut till sara imon kväll o grilla också.. hoppas bunten tar med sig alkohol! haha!
(förutom dom som ska vara så jävla duktiga o klanka ner på mej bara för att jag levde ut min "fjortisålder".. haha.. jävla torrbollar.. ni borde med ha gjort häxblandningar o festat o smitit ut om nätterna för att röka o träffa killar! mm, kunde ni fan ha behövt!)

nä, om man skulle ta o städa sitt rum.. Igen!
suck!
hur kan de bli så jävla stökigt på typ en vecka då? sjukt!

Min helg var helt fuckad underbar! haha..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback