Misslyckade husvagnssemestrar!?

haha hej o hå vad lisa e segis ida!  jag o camilla tog lite mkt igår... en flaska gin o vin..
aa du camilla jag tycker vi e värda oss en drink, nu när vi e så flötiga o härliga! haha.. o de blev inte en heller.. satt på min balkong , dunkade skit musik o va allmänt på lyset :)
sen gick vi iväg till henrik o malin där mamma o pappa satt o hade ätit.. fick lite vin av malin o så satt vi sjökvist familjen o pratade om våra sjuka semestrar, då pappa alltid blir galen av ilska för han får förtälts pinnar i huvudet.. bilar tutar för husvagns dörren är öppen o bilen har gått sönder så den gnisslar o tjuter..
haha! galet va kul de va på våra semestrar! o vilka liv sen! haha!
sen gick mamma o pappa hem, jag o camilla satt kvar.. sen gick dom och la sej vid efter tre.. så då va vi fortfarande på G o gick hem till camilla o fortsatte liva oss.. stackars Marcus.. 16 år o öppnar dörren där vi står o glor o skrattar åt honom.. han visste ju inte hur han skulle reagera stackaren när jag va där vid fyra på morgonen.. han vågar ju inte ens vistas i samma rum som mej :) söt han e!

så jag e lite sleten idag.. men de går över med lite mat & tårta..
snart kommer min kära familia hit o anna såklart :) ska fira min 18 års dag lite i förväg..  Imorgon närmare bestämt :)
hujja för mej!
galet va skönt de e med sommar :)
nä nu ska jag titta efter buss till vimmerby imon.. ishultare here I come :) längtar sååå!
 ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback