Liknelsen

jag saknar dej nåt såfruktansvärt.. o efter de du skrev så saknar jag dej ännu mer!
varför gör du såhär?
måste ut! ska ut ikväll banne mej, ska väl fixa till mej lite innan hemma.. sen drar jag :) martin ska köra in mej o ralle o tommie.. älsar martin.. o henrik. dom e världsbst!
full e jag med...
anna e min bästa vän, o jag tror inte hon vet hur mkt jag verkligen älskar henne! ist för att säga: dör du, så dör jag, hoppar du så hoppar jag .---
ist tänker jag skriva att jag lever för henne! hon e mitt allt o aa... anna leeev ! för jag vill leva med dej, för dej o jag älskar krotien! haha... starkulja ;) japp.. de e jag de :D
annas mamma emed bäst! love*
jag behöver crowd--- folk o massa musik od ansa!
glömma allt..
magnus! tack för att du lsynnar med.. du e min kille number one! snart kommer jag ner :)

helvet vad jag haytar Mikkekej o krull tillsammans! fuck! lsutigt!


ciao! nu ska jag ha kuuuuul här hos oskar :) BAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback