kasta huvvet i väggen!

haha galet lisa, fan vad patetisk man e när man fått i sig lite då?! haha
nästan de lamaste inlägget hittills...
haha, tur att jag ens minns inlägget.? tack camilla! .. sinnes! men heeej!
pratat med mange i över 30 minuter nu med.. galet vad jag vill neeer!
saknar alla så mkt.. o så sola o bada då!
camilla kommer väl hit snart... ska fixa hennes hår..
sen ska jag klippa martin o pappa...
får se om jag orkar gå ut ikväll... eller m jag ska spara dom pengarna till något vettigt istället!
så mkt folk hade jag ju inte runt mej precis... va på tapeten en timma typ igår..
men de räckte för mej!
trodde tom. att jag mådde illa ett tag.. men de va bara lite för mkt alkohol.. haha!

nä.. nu ska jag ut i solen o sätta mej :)
o invänta chamäl...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback