Give me the passion

hej o hallå!, nu har jag äntligen lugnat ner mej lite..
blev fly förbannad på den där jävla truckutbildningen idag.. men de fixar sej.. :)
öland om nån timma med camilla då :) gytt!
Haha.. alla ska verkligen de.. måste bara packa färdigt lite till.. o duscha av mej all industri svett.. haha!
va hos magnus förra veckan.. hur jävla najs som helst :) mysigast va ändå ute i krösås.. sicket hus dom har :) precis bredvid sjön.. underbart att ta ett nattdopp med grabbarna :)
ska träffa dom ikväll med.. tror jag.. eller så får vi ta de imon ist .. galet! va ute en sväng i oskarshamn med.. ska inte säga att e ägde.. för de gjorde de verkligen inte.. haha! men de va sjukt trevligt..  hmm.. simon :)
pratade med anna i drygt 40 minuter igår.. galet varmt ändå :) 40 grader i skuggan.. kul att hennes kusiner sa att jag hade en bebis så de va därför jag inte kunde följa med i år.. haha! men sen e de ju inte så stora heller..Galet! vill ha hem min shedna! saknar dej så sjukt mkt redan.. skulle jag vara utan dej?
trött e jag med.. sinnes... sovit fyra timmar inatt.. o så den jävla trucken med!  gash! men hallå.. man e la man eller ;) haha! tur att jag trivs !
fan ville du mej igår?.. sicken attityd.. hörde att någon annan va med.. jag e ju inte urblåst..  sverige har ju trots allt dom smartaste frisörerna i världen ! ;D ..
Ibland förstår jag inte mej på sånna som du?! men hey! :)

ÖlandÖlandÖlandÖlandÖland!!!!!!!!!
fanclub - Henrik larsson!
jag vill träffa dej! de va över ett år sen nu.. danskjävel!

de som händer på öland, de stannar på öland!

ta o göra någon nytta nu då?
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback