D.a.n.c.e.

godmorgon :)
snart sitter jag på byssen till magnus :) jocke pocke hämtar mej i vimmerby..
galet vad jag ska utnyttja mitt leg..haha! nu slipper camilla att jag lånar hennes iallafall.. bara de att de ser mer ut som mej på camillas leg än på mitt egna.. haha galet!
nä.. måste packa vidare..
igår va bra.. men sen lackade jag på slutet.. haha annas håt... jävla britt o harriet! ska inte lyssna på dom något mer om väteperoxid.. haha! men da da..de va ju inte såå farligt ändå.. de e bara de att eftersom jag gör de blir jag så jävla förbannad på mej själv.. !
o kramade om min anna hårt hårt igår när hon åkte hem.. nu kommer jag ju inte träffa henne på ett bra tag.. suck! vad ska jag göra utan dej anna? vavava?
fick världens sötaste bikini av henne igår :)!
Volim te ! o vad ska jag göra utan annas mosters mat i sommar då? voljeti dobra jela liksom :)
nä nu ska jag göra nytta!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback