uhft! :)

eheeej! full imagen efter allt ätande idag,
min fruga lagade mat till mej idag efter jobbet.. hur fint satt inte det? galet!
tjatade en massa om krotien o vardagen här hemma.. galet vad jag e glad att ha min shedna hemma igen.. saknat henne tusen! känns så skönt o få dryga sej o snacka skit med min dam igen :)
försvann till mattäo med lite fika o drygade oss.. o ja, förfest där i helgen? ja tack!
sen va de bara att åka hem, pappa hämtade mej lagom till allsång på skansen, då mamma hade dukat upp en hamburgerbuffé :) asnajsigt! värsta ju!
de nya, lite special sådär! (vifta med två fingrar) stör dej på diana! ugg ugg!
sen kom mattäo hem en sväng.. o ja.. nu ska jag väl krypa till kojs o gå på toa...
mkt att ta tag i imon på jobbet! suck!

my shedna får rapar genom munnen, men jag crossade the line ;) haha!

natti!
kom hit inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback