show you a world that you can understand..

can't get enough!

Farmor imon då.. åker kl åtta som sagt.. jobbigt värre... men va faen.. sova i bilen :) mamma har gjort äggmackor med.. haha! asfint , tryckte minsann i mej tre st. med camilla nyss.. o mammas hembakade sockerbulalr.. mumma de!
jobbet har varit segt idag, men de har varit najs ändå :) har ju inte gjort så värst mkt.. kan bero på att dagen började med att jag försov mej rätt rejält, hade en 12 minuter på mej att göra mej iordning o hinna bort till emil så vi kunde ¨åka..
annars va jag o emil på biltema, kom hem.. klippte mammi.. martin o henrik kom hem..
åkte iväg med camila till a6... slutade med en tröja, ett par jeans, smycken o en scarf.. :) jo jag e nog nöjd med mina köp..  hämtade öl hos martin, solade o käkade äggmackor.. o nu sitter jag här.. härlig dag va? så mkt som jag hunnit med har jag nog inte gjort på dom 5 veckor jag jobabt sammanlagt.. haha! galet!

nä.. om jag ska ta o packa lite för imon? ska ju ändå vara i oskarshamn i helgen med mina favorite boys! naaajs!

ha en bra helg! ciao!

cute sms då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback