even if I say it will be allright

usch vad alla känslor e yra..
jag känner mej helt fel..
mår inte bra .. vill ut o festa, tänk.. då försvinner mina bekymmer.. ganska lätt..!

-idiotiskt! fel o bara riktigt jävla klantigt! ja, jag blir arg.. min bror.. suck! så jävla fel! ni vet mkt väl vad jag gick igenom!
-två? ja men vad ska jag göra då? kan inte hålla på o fantisera.. de kommer aldrig att fungera ändå.. 
-oskarshamn!... varför åker jag dit för? I löööv that place.. men vad fel allt känns..  fredag!
-
Pengar.. dessa äckliga pengar.. vad jag älskar dom.. men Poff! gone!.. snart iallafall!
-Shedna! jag vill ha hem dej kvinna! du e mitt allt!

tacka vet jag mitt nya favorit album! :) -three Days Grace !

nä nu ska jag sova, en del o göra på jobbet imon.. farligt för mej o sitta i trucken när man halvsover...

jaaaa! jag fick kalla fötter idag,, igen.. tredje gången gillt.. haha! men på måndag har jag bestämt mej.. de blir säkert bra! :)

Jävla simon!

luft innan jag lägger mej? jaa! nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback