Ride on time

"Om jag kunde drömma"
snälla ge mej en vampyr som honom!
haha allvarligt talat , hur kan man bli typ kär i en roll i en bok? 
kan detta ha varit den bästa boken jag läst på väldigt länge!? Ja!
ja jag måste vara Lam i huvudet!


O vem vann pokern igår?
 Lisa Lisa LISA!
haha.. satt med Emil , Linus, Stefan , Anna , Maria , Ralle Och Allin o lirade lite poker o drack igår.. mkt trevligt. o de bästa e att jag vinner över Över allihop* :) yeah!

Så de blev bakfyllePizza Med Emil idag.. asnice!
o så e jag typ assjuk nu , ifall nån ville veta det också?
dyngsura skor igår efter hårvisningen på kulturhuset. Kul o gå genom stan när man blåser iväg o paraplyt e halvt.
evelina hade kul åt de iallafall !
o vem hade inte skrattat om dom sett mej?


nä nu ska jag sova o drömma om min Man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback