oh she want's!

jag må gilla O.C väldigt mkt , men nu känns det nästan lite urflippat..
gash!


simmat med annapanna idag , jätteskönt.. såjag känner mej jättenyttig!
har gjort en fruktsallad som jag ska ta med mej till skolan imon med.
frågan e om jag ska ta med mej proteinpulvret o en shaker med? hm får se hur jag gör, har ju inte börjat riktigt med muskelövningarna än. funderar starkt på att köpa ett friskis kort när martin gör det.. för då har man ju nån att träna med Säkert.så slipper man ju åka äckel buss med! :)

solade med martin innan med.. de e fint de med!


haha Go anna! de e så himla sant. haha.. kulJul!

men heeej! de e bara kul o bry sej , lite.


ja men NEJ! jag e inte skoltrött o jättetrött på vintern? ohh ge mej sol o sommar! o Pengar! hum hum!

nä nu ska jag äta nåt nyttigt o läsa lite till mitt svenska prov imorgon.


ja , jag får väl sova hos jocke då, så som Henke sa!

gonattish!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback