Fredag - it feels good

hemkommen från skolan o affären för ett tag sen..
måste ju följa med pappa ohandla dåhan inte vet vad orden Nyttig mat betyder. Suck!

ska ha värsta myskvällen med evispevis BooBoo ikväll..
med mat o hemmaspa.. ner till Vip o hyra film.
är inte helt fel! kan jag behöva efter den här veckan!

it's going ruffruff!
and I don't care.. lalala!

så himlans nöjd med att bara vara,
 o icke bry om mej om en massa elände o andra..
Jag gör som I wan't . Yeah!

usch hade verkligen en klump i magen igår när man hörde om Pojken .
marie knöt hans skridskor..
o mamma har tagit hand om den
27-åriga mannen förut..Jävla Vård som inte kan ta sitt ansvar!
man kan nog inte förstå hur de verkligen e för mamma o jobba med psykiskt sjuka människor varje dag som har gjort sånna här saker..
jag mår verkligen dåligt,
tänk vilken smärta o rädsla han måste ha upplevt de sista minuterna.

nä nu ska jag lägga mej o läsa o tänka på något annat..

I'm Sure!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback