We are shadows

ja Lisa e ju kung på att åka skridskor iallafall? Not! haha!
kunde nog inte gått mkt sämre tror jag...
o så fryser jag typ ihjäl nu.. mina fingrar e iiis!

skönt att jag o Evis satte oss på lindströms o fikade o tjatade massa skit i över en timma då!
sen gick vi bara tvärs över gatan till cicki mama och åt.. haha! sncka om syndare.
vi har vissr haft fettisdagen hela veckan jag o Boo Boo..

Usch jag vill verkligen till hultsfred imorgon.. alla e där ju! bajs!
mest för att min lilla crush e där :)

men hallå! hur söt va inte killen bredvid mej på bussen då?
hoppades verkligen på att han skulle sättasej brevid mej.. o de gjorde han :)
hur många e de som ser bra ut i Barnarp då? ha? Nadarish!
kul att de flyttar in lite nytt snyggt folk iallafall!
ska be om hans nummer! haha.. för så himla cute va han!

haha, mamma o pappa e skilda?
va en dam som frågade mamma de igår.. Martin o ja höll ju på att dööö!
Dom e ju förfasen inte skilda! bara varit gifta i snart 26 år.. haha!
bara för att de bara stod mamma,pappa, saga och farfar i tidningen när liam fyllde år.
men vadå? han e ju farfars Pojk ju :)

nä nu ska jag göra lite nytta.. plocka iordning lite på rummet kanske? så de inte förfaller som de brukar göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback