Tryin' to be at my best behavior

aja! godmorgon här då jag!
vaknade ganska nyligen.. vaknade av att mamma satt o kramade mina händer som hon vet att jag tycker är skönt när jag ska vakna.. känns verkligen som alla krämper i händerna försvinner..
hon tyckte jag kändes varm.. hon trodde jag hade feber.. Suck!
nog därför jag haft så himla mkt huvudvärk idag o varit så trött..

Kul att man får ett sms där emil e jättenöjd med sitt hår :) Perfekt!
o sen fick jag ju lite extra cash i fickan med! de tycker vi om!

iallafall :) jag har fått mitt smink , mina nagellack o alla underbara krämer idag .
blir genast på så mkt bättre humör! tack pappa!

jahopp, film ikväll med massa svullande då kanske? ja vad ska man annars göra? haha!
men imon e lisa på G igen!

nu ska jag ta på mitt nagellack i silvermetallic!

bräbrä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback