There is a reason why I live My life

When I need you, I just close my eyes and im with you....
it's only a heartbeat a away. when I need love , I just hold my hands and I feel love..
miles , miles away between us.

Oh honey that is a hard way.

jag mår fortfarande illa av allt godis jag klämt i mig.. o jag som skulle börjat med ett nytt liv idag.. haha säkert.. jag haaaaar ingen karaktär.. de bara är så! haha!
va hos lelle o tittade på lejonkungen II -simbas skatt.. tittade jämt på den när vi va små :)
men törstig e jag nu iallafall av allt sött o salt o äckliga chips!dd

ska iallafall på vattengympa imon med anna vid halv åtta..
o klippa in mitt hår lite till hos malin!
Nu ska jag sova!

jag har aldrig glömt vem jag var, bara låtit de sova.
jag vill känna att jag lever, veta att jag räcker till.


Godnatt!





Orka hålla på efter 3 år o tjata om ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback