Surt! sa räven o bet sig i Läppen

haha, skicka ett sms? De finns inget att skicka ett sms för. haha!

Idag har Lisa klarat av att rulla en permanent på 50 minuter..
a ni hörde! inte dåligt alls :)

sen va de att åka hem till anna o mysa lite.. åt mat.. som jag alltid begär när jag kommer dit!
men vadå?! inte mitt fel att hennes mamma e Gud på att laga mat liksom ! :)
sen hämtade Martin mig, så åkte vi o solade.. as skönt!
sen klippte jag pappa, redigt nice.. haha!
Bort till gymmet, Henrik hade en ursäkt .. som vaaanligt!
o nu ska jag snart lägga mej o sova..
ska faktiskt  åka skridskor uppe i kinnarps imon Ju!
fast jag o evelina ska minsann skolka från engelskan imon o gå o fika.. haha!

Okej.. när martin berättar om alla hans besökare.. om 18-åriga tjejer som ser ut att komma fån någon slitz upplaga.. Längtar jag sönder till i höst! men måste upp till ryhov o beställa tid hos hon den där läkaren som malin va hos.. sen e de bara att välja mellan jönköping, eller karlskrona? Oh vad jag läääängtar.. fast jag måste ju typ få en vältränad kropp först.. sen, sen banne mej!

Godnatt..
älskar att fika med anna o hennes mamma.. de e världsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback