Skit Också!

äeeh, jag skäms!
NU ! Nu vaknade jag, jahopp pappa.. tack för att jag blev väckt..
aja, visserligen har Dom försökt typ hundra ggr..
O jag som måste rulla den där jäla permanenten o plugga till Mitt Sv prov!

Jag e skit hungrig.. måste äta..
Idag e ja inte taggad alls.. ser typ ut dom jag gjorde när jag vaknade i söndags hemma hos williams pappa.. Usch!
vill fortsätta sooova!

skolan va inte heller för bra idag, fast bättre än vad jag förväntat mig..
Gash vad jag lever för helgerna o loven!
Fast eftersom ida ska vara så himla positiv o säga att de bara e 6 veckor och 4 dagar tills nästa lov, så måste man ju gå till skolan o härda ut!
jag som trodde de va 8 veckor kvar?

Tittar på den där barndokumentären på 4:an..
vilket hemskt minne vid födseln, tur att man inte minns något..
Graviditeten e helt otrolig..

Känner att jag bara sitter o skriver en massa skit, nu ska jag Äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback