om ingenting

nu har mammas kompis gått hem..
trevligt o tjata med henne lite.. klippt henne o bjudit henne på fika :)
o inte nog med de.. hon blev så fruktansvärt nöjd!
allt blev precis mkt bättre än vad hon hade tänkt sej.. särskilt hennes lugg..
snart efter alla komplimanger kanske jag måste inse att jag e väldigt duktig? :)
förhoppningsvis bättre också !
nä nu får de vara nog med självgodhet för idag..

så vad ska jag göra idag? ledig o allt..
städa.. igen.. haha.. förstår inte hur de kan falla ihop på nån dag?
sola med kanske.. måste ringa någon som vill följa med.. tråkigt att åka själv liksom!

testade Volvo C 30 medstefan igår.. mkt trevligt.. åkte och åt.. åkte upp till martin uppe på ROL..
tittade på bilar, o sen bar de av till ROL igen.. haha! Bröderna sjökvist du vet.. galna!
jag e ju grym på att köra truck iallafall.. nästan som en åkattraktion där uppe i lufte.. höll på o dö! men kul va de! :)

jag tycker att helgen va väldigt bra!
efterfest hemma hos david til klockan halv åtta på morgonen.. sen va jag trött!

ne nu ska jag väl göra ltie nytta!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback