lift me higher

Well it could have been sunday , it could have been The next day.
or a bad day. Maybe it could have been a good day!
follow you......

galet bra då! att jag sticker till jocke på torsdag, att han hämtar mej i vimmerby o att jag sover där tills på fredag och åker hem igen.. haha! asnajs!
undrar vad mange säger bara.. Äh!
de här kan bli riktigt kul :)
snacka om impuls grej över msn..

varit ute o gått runt barnarp föe en timme sen typ.
o pratat med jessica, den lilla norrköpingsbajsen fyller ju arton imon :)

Blev inte särskilt klar med mitt stökiga rum precis..
rensat all jäla skit.. ska dammsuga o damma imon bara..
men imon blir det riktigt prydligt med alla kuddar o kläder
sen klippte malin mej innan.. fan vad bra de blev!

nä ska väl prata med mamma imon om vimmerby,
o nu ska jag sova!

Bra e de! de flyyyter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback