Just a fool...

After all that I have done, You would not belive Me .
I had tooooo Change,I Had toooooo start Living..


fan de e sista dagen på lovet.. Panikångest! nä så farligt e de väl inte kan jag tro.. fast vad skönt de hade varit med en ledig vecka till!

bakis igår, bakis idag.. härligt lisa! ute jämt nu för tiden.. men de e väl så de ska va I Suppose..
Vill att malin o Henrik med barnen ska komma så vi kan äta mammas semlor :) gott gott!
jag hade trevligt i både fredas och i lördags.. kom hem vid halv fyra i fredags.. BRA lisa !
o igår kom jag inte hem alls.. Blev till att sova hos william..
haha orka, vad spelar det för roll? Du kommer inte ens synas ute snart iallafall!.
klirrr! måste göra ont att vara så ful o besvärad som du e..
Och joo, de e snart sommar.. behöver verkligen solen!

De har varit en Kanonhelg iallafall! så bra bra bra..


så himla trött e jag. vill sova!
haha o du måste ju verkligen vara sååå kär , tss eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback